NBService horeca inrichters en dienstverleners
Kies een categorie
NBService horeca inrichters en dienstverleners
menu sluiten ❌

Retourneren

 
 
RETOURNEREN

Mocht u na ontvangst van de bestelling tot de conclusie komen dat u niet het juiste product heeft ontvangen dan kunt u de goederen retourneren.
Mocht u na ontvangst van de bestelling tot de conclusie komen dat u niet het juiste product heeft besteld dan kunt u de goederen ook retourneren, wij berekenen u hiervoor echter wel 15% restockingskosten.
De goederen dienen ten alle tijde binnen 8 dagen geretourneerd te worden.
Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten, zoals producten voorzien van een logo en speciaal voor u bestelde artikelen, deze kunnen alleen retour indien de fabrikant dit accepteert.
Ook in dit geval worden de restockingskosten aan u doorberekend.

Het product kan alleen ongebruikt en in de originele, onbeschadigde verpakking geretourneerd worden.
De verzendkosten voor het retourneren zijn in beginsel voor uw rekening tenzij de NBService tot de conclusie komt dat wij mede verantwoordelijk zijn voor de niet juiste levering.
De aankoopsom van het door u geretourneerde goederen zal aan u worden teruggestort na correcte ontvangst van de goederen.

ANNULEREN

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos.
Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren.
Indien NBService  reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten.
De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).